donderdag 30 januari 2014

De tweede dag

·         1 kop thee met 1 schep suiker
·         3 bruine boterhammen met kip
·         2 mandarijnen
·         1 liter water
·         2 harde broodjes wit. 1 x met oude kaas, 1 x met heksenkaas, 2 x met kip
·         1 mok melk
·         1 pakje multivitamine
      1 glas ranja
      1 kop thee met 1 schep suiker
2    2 mandarijnen
·        1 kandij broodje


Gesport, drie kwartier  met pauze’s. gewicht helaas gewogen na het eten. Bleek het zelfde gebleven in vergelijking met de vorige resultaten


Natuurlijk, als ik te vaak blog dan zie je geen vooruitgang. Maar ik vind het wel een mooie manier om overzicht te behouden,

Vandaag was het donderdag, dan eten we brood als avondmaal. Vandaar al die boterhammen.


Het lijkt me prima om deze gewoonte vast te houden. Voldoende brood en fruit, voldoende water en als alternatief zo nu en dan melk of sap. Voor zoet beleg heb ik een uitzondering gemaakt, anders kon ik bijna niks op de boterham doen. Thee zonder suiker vind ik niet lekker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten