vrijdag 31 januari 2014

dag drie, al een prestatie

Op sommige dagen ben je gewoon uitgeput, en heb je geen zin om te sporten. Gelukkig kan ik het redelijk vol houden, en dat is al heel wat voor iemand die net begint! Vandaag een uur gesport, met wat pauze en afwisseling op de fiets en wat dans op muziek. Alle beweging telt natuurlijk mee! Het is me wel opgevallen dat er aan calorieën niet te ontkomen valt. Sowieso moet ik gewoon het avondeten meedoen, beleg op brood? Tsja, alleen kip kan ik ook niet eten. Dus minderen kan, maar helemaal stoppen zit er niet in.

Dit at ik / dronk ik vandaag.

·         1 kop thee met 1 schep suiker
·         1 mandarijn
·         1 liter water
·         2 mandarijnen
·         1 kop thee met 1 schep suiker
·         1 glas fanta
·         Gebakken aardappelen met vis sticks en verse bonen
·         1 kop thee met 1 schep suiker

·         2 mandarijnen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten