woensdag 29 januari 2014

Dag een, beginsituatie

Wat ik vandaag at en dronk :

* 1 glas ACE drink
* 1 pakje Liga meergranen koeken (2 stuks)
* 1 pakje chocoladekoekjes (4 koekjes )
* 1 Mars
* 2 witte bollen met heksenkaas
* 1 glas jus de orange
* 2 glazen water
* 1 glas Fanta
* 1 kop thee met een schepje suiker


Constatering :

Er zitten wel gezonde dingen tussen, maar vandaag ben ik weer niet zo super goed te werk gegaan. Ik heb niet ontbeten waardoor ik later best wel trek had. Vooral de bolletjes met heksenkaas, de limonade en de mars zijn erg ongezond. Niet zo slim dus.

Wat ik naast het snoepen als wist, is dat ik te veel frisdrank drink. Nou valt het vandaag wel mee, maar omdat ik het iedere dag drink is het ook verstandig om soms een glas water te drinken.

Ik heb vandaag niet gewogen. Dat had ik dan ' s morgens moeten doen. De volgende keer weeg ik wel.

Beweging : Ja, een halfuurtje op muziek. Om het op te bouwen.


Dit verslag is getikt om 16:54. Ik moet nog avondeten, aardappels vlees en groente. Ik drink nog een kop thee en misschien nog wat water. Daarna ga ik nog even op de hometrainer. Minstens een kwartier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten